16, 17 & 18

Ska sammanfatta min helg;

Fredag; Natten mot idag fick jag hög feber, sisåder 39/40. Låg i sängen hela dagen. Orkade aldrig stiga upp. Sov och såg film.

Lördag; Febern hade minskat. Men fick inte för mamma fara på skolan på öppethus. Vilade på dagen, såg film. På kvällen smet jag ut och var med elin,thomas, janne, ludde och jeppe! Vi spelade poker, snackade och åkte lite pulka i backen, trevligt värre ;D!

Söndag; Pappa fyller 50. Vi gick upp och gav honom tårta och paket. Barnen hade köpt en digitalfotoram, om ni vet vad det är för någe. Sen bar det iväg till arvidsjaur. Där var vi en snabbis på DollarStore, sen hem till kusinerna. Skit trevligt att träffa dom , har inte träffat dom nått efter thailand :)! Sen vare trerätters hos mormor. Jag och Elsa orövade våra balklänningar, ( bilder kommer imorrn ;) ). Sen bar det iväg hemmåt.

Rätt lyckad helg minus febern och andra småsaker ! Kul som fan att träffa kusinerna iaf :) !

Imorgon, försa lektion med nå 3or, ingen aning var eller vilken lärare. Det blir spännande !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0