15

HOla,! ännu en lättviktar dag. Två lektioner i princip, en  shackmatch mot anna, tvärt förbi rektorn och sen hem.
Imorgon ska jag få veta om hur mitt schema kommer se ut  den här terminen, spännande ;) Vet att det låter sjukt, men det bästa jag hoppas på är 4 lektioner matteC i veckan. Hoppas Hoppas Hoppas!

Ikväll ska jag bugga och plugga :) gillar att säga det, bugga plugga bugga plugga bugga plugga.. jepp!
Prov i NkB imorgon, men det ska jag nog klara av !

Jo imorgon ska Elina komma och äta på min skola, sen ska vi iväg och hälsa på Kaplan, kring 1-2 tiden!





Annas söta klubba, ser ni öga näsa mun ?
(btw, vann över anna i shack ;) yeyy )

Kommentarer
Postat av: Annnnnnnaaaaapannnaa

hahah stina du är bäst meen det var ju din första gång i shack ? jag kan ju inte låta dig förlora då :(

2009-01-20 @ 20:56:28
URL: http://bumdebum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0