14

Väldig chill dag idag också. Två lektioner, NkB och GeMu sen Mentortid sen slutade jag =)
Jag har nu varit på stan och shoppat lite. Bl.a en digital fotoram till pappa, han fyller 50 till helgen!
Jag ska nu göra nått jag aldrig gjort förut, lägga ut en bild på det jag köpt, och bara för att jag inte har nått att göra.


En svart kofta (Cubus), en marinblå skjorta (VeroModa), grå strumbyxor (Lindex), När jag hör din röst (Bokia), en mascara nå nagelack och lite annat smått och gott.


Tönt. Jag vet =) HAha. Ikväll har jag absolut INGETING att göra , så hör gärna av er =) ? puss

Kommentarer
Postat av: Elaaajnaa :D

kyssme babe

2009-01-14 @ 14:36:48
Postat av: Isse

Shopaholic!

2009-01-14 @ 16:23:10
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0