yesbox, alright

Hejhopp! Igår for jag hem från skolan pga grädden vi åt till lunch:S tror inte jag tål den!
Vid fem for jag och tränade och sen och solade. Har verkligen bleknat sen vi komme hem från thailand !

Idag har jag bara haft en lektion, tog mig desvärre inte från skolan förrän halv ett. Nu har jag städat mitt rum, bakat en rulltårta och dushat. Om några minuter ska jag bege mig ner till stan för att införskaffa lite grejer innan fjällen ( lördag) och sen ska jag faktiskt klippa mig :) Har inte klippt mig hos en frisör på ett år. Sist var när jag blev blond och det var nästan ett år sen =) Ska bli roligt! Efter staden ska jag på middag hos Erikssons, sen hem och plugga iaf :) knaske hitta på nått annat!



Idag fyller Moa Edström 18 år! Grattis älskling :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0