väntar

hoho, skolan idag var chill. Funkade. På nkB testade vi alkoholer, sen engelska där vi håller påatt förbereda en debatt. Vår grupp är för dödshjälp. Nu sitter jag och väntar på Maria, hon ska komma och äta här innan vi ska fara till hanna och basta med boys and girls. Medans jag väntat på att hon ska lyckas ta sig från stan till mig har jag hunnit städa hela övervåningen, druckit kaffe, och skaffat en ny bloggdesign :)

Imorgon är det alla hjärtans dag, vad ska alla göra då ?
Har varit ensam, inte haft nån kille, på alla hjärtans dag. Så jag kommer fira den tillsammans med mina älskade vänner. Vi sak ut på middag på tatung. Fast jag kan inte sluta hoppas på att nån gullig människa skulle skicka en ros, eller ett kort till mih :D det är typ det gulligaste nån skulle kunna göra. Eller ett blombud ? Det är typ det finaste man kan ge till nån :) Nä nu ska jag sluta drömma.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha stina vi får nog fortsätta drömma du och jag. eller har du fått dig nått blombud?;) inte jag iaf.. ha en bra alla hjärtans dag :D

2009-02-14 @ 10:17:03
URL: http://linnealuu.blogg.se/
Postat av: Anonym

aah, desigen blev typ bättre såhär! =)

2009-02-14 @ 12:21:50
URL: http://dancingelephants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0