min snöiga dag

Hejhopp!
Idag har vi haft en rött okej dag. Förmiddagen bestod av engelska och KuHilektion. På fter middagen hade vi KutteHitte dag. Vi sjöng några renässans sånger med Maritn sen gick vi vidare till bild. Där fick vi en bild som vi skulle efterlikna. Våran var en målad bild av jesus, som var död och några lärjeungar som stod och sörjde. Våran ironiska tolkning av det blev en död snövit och tre galna hippisar med sprit och vinflaskor som hade supt ner stackars lilla skönheten. (kägger ut bilder på måndag)

Sen när jag skulle cykla hem blidde det inge roligt.
Okej, i morse tänkte jag. Jag cyklar , vadå ? det snöar ju bara lite granna. Jobbigt vare men jag tog mej fram. Sen under hela dagen har det snöat på. Så när jag ksulle hem där vid fyra så var det hur mkt snö som helst, min cykel var igensnöad och det var inte det minsta plogat på vägen. Varken mamma eller pappa eller staffan kunde hämta mej så det var bara att cykla.
Typ det värsta jag gjort i mitt liv. Jag hade bara jeans och konversskor på benen så jag frös som in i glödheta. Urs. Tog mig iaf hem efter cirkus en halvtimme.

Ikväll blir det att chilla, antingen med emma,hanna och maria eller med elina,elin och amanda :) vi får se vilket det blir. Men först har jag skoterförarbevis prov nu om en halvtimme. HAhah har inte alls varit duktig och pluggat :) hoppas det går vägen! Är ledig imornr, YES!

 min kära stuga nu i vinterlandet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-06 @ 12:09:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0