Kaffe och KallaKvällar

Igår blev bara en hemmakväll. Bilen var insnöad så jag tog mit ingenstans och ge mig ut med cykel hade jag itne tänkt försöka mig på igen. Så det blev att sitta hemma med kaffe, kladdkaka och film ! :) inte pjåkigt det heller!



Idag har jag varit och sökt lite sommarjobb, och fixat en praoplats för v. 14. Jag ska vara  på buketten :) blir skit najjs!
Det hade kommit in endel vårnytt såg jag när jag var nere på stan, så vid tre tar jag bussen in till stan för att shoppa loss lite! Har också hunnit varit ute nu på morgonen med min syster Anna, mina kära grannar Elina och Ida. Vi har lekt i snön, hur härlgit som helst!

Kvällen är ännu oklar, mina kära kusiner John och Elsa kommer med bussen kring fem så vi får se vad vi hittar på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0