just let it go

Hejhopp!
Skrev som aldrgi nått igår :) så jag ska berätta var jag höll hus. Klockan elva for jag och elina med skotern till skotertävlingen i klutmark. Där vid ett kom Elise, Maria och Evelina. Vi fikade i nån stuga där vi nog egentligen inte fick va, haha :) men om man inte frågar så kan ju ingen säga nej ! Därefter drog  jag och elina hem, eller vi träffade nils en snabbis och jag passade på att välta skottern i djupsnön !

Kvällen tillbringades hos min kära granne. Oth, Gossip Girl, lite Eli Stone och två avsnitt av The Hills. Jätte skönt att bara chilla en kväll framför tvn :]

Ja och nu är man inne på sista veckan innan lovet ! Känns gode skönt att få en paus från skolan. I veckan har jag två prov ; KuHi (typ bild) och matteprov (eftersom jag inte gjorde det i fredags). Sen blir att försöka  hinna sticka klart min mössa innan fjällen på lördag och sen träna. Beach 09? haha, work it out!

Idag hahr vi haft uppspelnng med EnsambelA, haha gick väl sådär. Sen snöruggby på gympan! Grymt kul ;D

Ikväll blir det bugg och plugg.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0