jobbigt, oja

Hejhopp!
Allt är det bara jag som är alltmänt less ? Känner att jag inte har någon som helst motivation att göra nått vettigt. Vet inte heller var jag ska hitta den där motivationen. Känner som jag kämpar på utan den och det är helt meningslöst! suck.

Ikväll var det tänkt att jag skulle plugga och bugga. Men jag är alldeles för trött för att orka mig hemifrån och motivatioen för att plugga finns inte. Så varför inte göra nått roligt? Hockey? nej, ingen var peppad eller sugen på att följa. Så det blir prommis med doggen, sen kanske plugg, ska försöka verkligen :)







Vad är värre?
Att gilla nån man inte vill,
eller att vilja gilla nån men inte kunna.

Kommentarer
Postat av: Elaaajnaa ;D

jag hejjar på dig stina !! :D YOU´RE THE BEST!!! <3

less är alla ibland, motivationen kommer ! :D

2009-02-16 @ 20:37:27
URL: http://elinabergmark.blogg.se/
Postat av: Elaaajnaa ;D

det är bättre att gilla nån man inte vill =$

2009-02-16 @ 20:40:33
URL: http://elinabergmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0