Ännu en torsda

Ännu en skoldag :) Har klarat av den bra. 6 olika lektioner har jag på torsdagar, det är riktigt tufft :) plus att idag hade jag mentorsamtal. Det gick bara fint, mamma och pappa var riktigt stolta vilket är jätte roligt !!

Efter skolan for jag till coop för att inhandla lite smått och gott inför fjällen, sen for jag och pappsen förbi stan. Nu har jag ätit och fått hjälp med matten (har matteprov imorrn) av min käre bror. Fattar faktiskt nu :) han var duktig på att förklara!

och på löradg bär det av, hemavan! Ska bli helt underbart. Ska bli skönt med en lugn vecka även fast jag har rätt mkt skolarbete att göra :/







Alla gör misstag? Stora eller små.
De är lätt att göra det men det är svåra att ta tillbaka?
När man väl har tagit det där lilla felsteget, går det inte göra det ogjort, det bara går inte.
Ibland gör det ju inget heller, du gör ett misstag och snart är det glömt.
 Men andra felsteg gör att du kan förlorar något eller någon.
Det är så lätta att göra och helt omöjliga att göra ogjorda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

word.

2009-02-27 @ 07:51:27
URL: http://dancingelephants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0