30 o 31 o 1

Lite snabb info om min helg.

Fredag , vart det bio " Benjamin Bottoms otroliga liv" den var skit bra, men sorligt :/ och brad pitt är som alltid snygg?

lördag, ställde klockan på halv nio för det var dax för skoter kurs. Jag och elina var lite övertrötta och satt och skrattade och pratade tills skoter David hotade att sätta en på toa och en åt ett annat håll. men vi fick sluta tidigare än tänkt, halv tre. Sen for jag och hanna och handlade mat på ika, panpajer varte ;) Sen till emma, åt och gjorde oss klara sen vidare till therese. Dit kom anna med ögonbindel, sen suråprised :D

Jag stannade typ bara till kvart i tio för jag var så himla trött och skulle ju upp imrogn. Då hade jag tänkt gå den 3 km långa vägen till emam för att hämta mina grejer innan pappa hämtade mig. Men hur gick det då? Jag hade alltså klackeskor och jag ramlade flera gånger. Halt vare.


Söndag, snart ska jag på skoterkurs igen. Det är uppkörning coh jag har inte jört på ett år. Jag hoppas det går vägen men jag kan ju köra innerst inen så det kan itne bli så svårt :) Ikväll blir det nog ingen träning, kanske ska chilla med en film eller nått.


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0