1

Okeeej, idag hade vi skoteruppkörning. Haha, kan ju som inte säga att det gick helt felfritt. En kon svishade iväg, en ramlade och en fick skoter-David flytta på :) hih... men jag antar att ajag blev godtjänd trots det :D det var faktiskt jätte svårt att svänga med den där gammskotern.

Efter detta, som tog cirkus en halvtimme gick jag och elina tillhennes mormor och fikade. Det var ju så himla fint väder så det var riktgit skönt :D Påvägen hittade vi en spark slängd som vi tog, skit bra faktiskt :O .



Ikv'äll ska jag nog bara tade lugnt, är jätte trött :) hoppas ni får en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: elaaaajnaaaa :D

STina! du kan ju inte lägga in bilder på stöldgods, tänk om nån anmäler ossl...................................................

2009-02-01 @ 18:12:05
URL: http://elinabergmark.blogg.se/
Postat av: isac

tjuvar...

2009-02-02 @ 00:00:55
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0