annandag 18

Hejhopp! Tänkte börja med att tacka emelie för min finablogg design, tack emelie! ♥
Sen  ska jag forsätta med att tacka elina för den fina dikten, tack elina! ♥
Tillsist säga tack till anonym dude för en trevligkväll igår, tack anonym dude! ♥

Idag har vi haft lugn dag, skönt! Sen blev det körlektion och nu sitter jag hemma nyäten! eeeeeeeeh, kanske skulle ta och öva lite sång och piano. Inga musiklektioner iveckan= sovmorgon + kortare dagar. GULD!

Ikväll blire träning, ev. nån dude som vill komma? haaatar att vara själv.

call me !


Kommentarer
Postat av: emelie

var så lite så:)

2009-12-01 @ 22:20:56
URL: http://forgottenfairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0