skola

Igår (torsdag) började skolan om. Vakade natten mot torsdag så sov ingeting. Det var typ det värsta jag gjort. Kände mig yr och ville bara dö. Men det var ju kul?!

Igår efter en kort skoldag, som tur var, for jag och frida och köpte mat på subway,städade, tog en prommis, for på ett möte sen stan en sväng. Efter middagen ett bad somnade jag vid halv åtta tiden.



Idag for jag till skolan, hyffsat utvilad. Vår lektion var inställd och ist var rektiorn och syon och informerade. Erik, vår rektor bjöd på fika hos doris sedan. Nu har jag hål till ett. Då ska jag och moa passa på att öva inför söndag. Sen blir det skola för en sista lektion och lärarkonsert sen far jag till stugan. Kommer hem imorgon förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0