fredagkväll

Hejhopp! Igår var det fredag vilket innebar en lång dag i skolan med en heldel lektioner. Helt slut for jag hem och gjorde mig iordning för middag ute. Jag och frida gick en stund på stan innan vi hamnade på wook and roll där vi åt sushi. Lite överskattat det där med sushi säger jag bara..

Sen bar det hem, alla är och dansar på station ikväll så jag elina och frida samt erik och pontus, som vi alla ännu inte fyllt 18, såg en film. Sen for jag och jobbade till ca 3 sen bar det hem och sova.







Vaknade med äckligt mkt huvudverk som fortfarande inte försvunnit...

Ikväll blir det kanske alle? vem vet vad vi hittar på ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0