24/8

helloj!
Helgen har gått väldigt snabbt. På fredrgen direkt efter skolan blev jag upphämtad av mamma och pappa och vi begav oss till stugan. Fredagkvällen bestod av mat och fiske. Fick två stycken fina firrar och alla andra fick inga. På lördagdag blev det bärplockning av svartavinbär. Kvällen spenderades med min kära frida men även pontus och erik ( fick sällskap av elina och elin en stund).

Vid kvart i tre komme moa och vi la oss direkt och sov. På söndamorgon gick vi upp för att bege oss till stortjärn för att sjunga på en gudtjänst. Det gick bra förrutom att gitarren var hemskt ostämd och jag spelade mitt stycke alldeles för snabbt. På kvällen blev jag utmanad i krocket av gavva,elin och robert. Vi satte upp en terrängbana ute på grönområdet. Vem vann ? Jo,  JAG ! Kvällen avrundades med film.

Idag vakande jag med hemsk huvudverk så det blev hemmadag för mig. Har just sett en film, turn it up. Vart så sjukt peppad på dansen!! Ska bli kanonkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0