sönnda

Vad konstig jag har kännt mig i helgen. Kanske beror på att jag jobbat så hårt i veckan och sena kvällar :)
Igår var jag bara hemma. Flickorna i klassen var hos sandra men jag orkade verkligen inte göra nått. Så jag låg hemma och såg film, guffe komme en stund och gjorde mig sällskap !

Idag har jag  varit ute på en lång prommis med mamma. Var riktigt skönt, det är ju så fint väder :D
Nu sitter jag här och försöker få tag på moa och ottilia, vi ska och planera fjällen (jäckvik på påsklovet) , hemma hos hampus. Men ingen av dom svarar :/ Ikväll ville ottilia att jag skulle hänga med på danföreställning annars ska jag och träna med frida. Känns som jag verkligen behöver röra på mig, har inte hunnit med nån träning alls i veckan.

åååååh, måste bara säga att jag längtar som en tok till torsdag, Då ska familjen till arvidjsuar och hälsa på kusinerna och mormor och morfar. Saknar dom jätte mkt! Har inte träffat dom sen efter thailand. Så det är på tiden nu:)! Det blir fyra dagar ute på isen. Känns underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0