nu orkar jag

En riktig hetiskt vecka. Har knappt hunnit varit inne på datorn något :) Vi har haft praktik och jag har varit på buketten i stan. Har fått göra buketter, packat upp, vattnat, gjort blomsterarangemang m.m vilket ahr lett till att jag knappt orkat gjort nått på kvällarna. Sen har jag ju inte kommit hem förrn halv sju så jag har inte haft tid heller.

I tosdags så ringde elina där vid halv fyra och sa att det gick gratis bussar till piteå ikväll och frågade om jag skulle hänga med? Så jag gjorde en impuls och for till piteå. Det var tydligen tjejkväll och när vi skulle få oss ombord på bussarna var det rena rama kriget bland tanter och kvinnor . Hahah. Komme hem typ vid halv tolv =).

Igår var på jobbet sa min handledare att jag skulle göra ett test. Jag skulle gå och välja exakt vad jag ville till en bukett som skulle kosta 200-260 kronor. Jag vart typ hel spänd för det finns så hiumla mkt att välja emellan. Tillslut efter en timme drygt var jag klar. Och den vart mer än godkänd =) dom tyckte den vart jätte vacker. Så när jag skulle hem fick jag den där buketten för 260 kronor och ett presentkort på bio för 140 kronor. Så jag antar att dom varit rättså nöjd med mej =) Igår kväll komme frida. Vi såg film och tryckte godis. " Hata göteborg" och "14 suger", i både filmerna är det sommar och denna snygging är huvudpersonen!




     

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0