funka

måndagen är avklarad. Matte,Ensambel A och B, idrott. Är glad att jag klarade ensambel B utan nån klagan ( brukar nästan aldrig göra läxorna, glömmer ofta noterna) fick tillochmed beröm!
Efter skolan följde moa och anna mig hem. Vi åt bullar, drack kaffe och repade en aning. Det gick faktiskt bra :)! Nu har dom farit och jag ska ut i regnet på joggingtur. Urs så blött det kommer att bli.

Ikväll ska jag vara duktig och göra bort matten, för imorgon ska jag och elin på danscafé på nordanå(ottilia ska dansa, kom dit! ), så då vill jag inte ha massa skolarbete liggandes. Sen är det nationella i engelska imorgon :/ så det blir tidigkväll!
smsa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0