en dag kvar

Nu är det bara en dag kvar tills det blir lov. Idag har jag bara varit på skolan en stund. Kollat in alla projektarbeten.
Sen for jag och emma på stan en stund. och vet ni vad ? jag har slut pengar :( suuuck. Men jag har lite pengar att håva in från folk som är skyldig mig så än är jag inte helt pank.

Ikväll blir det att fara och lyssna på treornas konsert. Hörde dom igår, dom var asduktiga! Sen blir det att plugga lite, imorgon är det de fruktade matteprovet. urss.. och sen tandläkaren. urss.. men sen åker jag till arvidsjaur!!
VET NI VAD ? Jag hittade mina glasögon i morse, YEYYY ! dom låg gömda i en av mina smyckes lådor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0