babbel

Temavecka ? Känns riktigt skönt. Slutat kring ett halv två , två dagar nu=) så det känns riktigt chill. På fredag álltså imorgon ska  vi pareda ( få parad ) hur som helst kommer det vara sjukt roligt, men samtidigt en aningn pinsamt =)
hahah alltså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Haha jag är iallafall , om ni skulle vija veta , skjukt sugen på kaffe, en riktigt tjejtidning och ljuvmusik. Mys. Nej ikväll blir det inte det. Nils ska komma hit, vi ska väl se idol, prata om gamla tider och bara hänga. Det blir nog bra de med ;) haha.. 

Planer för helgen?
Imorgon efter paraden ska jag hem till johanna ( förmodligen) med folk. Spela musik, spela "vem har aldrig" och mingla. På lördag deremot äre hos Klas som gäller. Hopaps alla peppar på det nu , det kommer bli störtkul , hanna har bränt en underbar partyplatta som ska dunka hela kvällen! Jag säger fem ord, KANON!
hihi hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0