helg

Ska snabbt sammanfatta min underbara helg ;) haha

Fredag; Engelska, Matte. Linnea och Maria kom till mej vid halv fyra, vi lagade mat och åt. Drog till anna och gjorde oss klara, sen vidare till Johanna. Estetfest på brännan. Ganska mkt folk. Helt okej. Men vi var alldeles för högljudda så jag Carri och Sandra drog vidare före alla andra på max, och sedan förbi Viktor där Teknik- Inredning hade klassfest. Träffade kära ottilia som jag inte träffat på tre veckor, kvällens höjdpunkt<3 Efter det vidare till Klas på anderstorp. Emma och jag for hem rättså tidigt, var riktigt trött!



Lördag; Helt död, helt sjukt förkyld, och trött. Låg typ sängen typ hela dagen, vart jätte förkyld igår :/
Men det var ändå skönt att bara ta det lugnt en dag. Kvällen spenderade jag framför tvn med ostkrokar och kexchoklad, rättså nöjd är jag ! :D

Söndag; Ute och gått med mamma. Åt och sen for jag och mamma ut och övningskörde till stugan och hälsade på mormor och morfar :D Det gick suvveränt!
Ikväll ska jag iaf vara med claes och frida, kanske det kommer nån fler vem vet ;) haha

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0