tjoooobre

Pianolektion på morgonen, gick väl hyffsat. Var trött, sliten men det fick gå iallafall. Sedan hade vi ensambelA, lunch och idrott =)! Ingen gitarr idag, så vi fick fara hem en timme tidigare, wieeo :D Ikväll har jag varit och övningskört med pappa, ända till skelleftehamn ! Känner mig stolt, för det är typ första gången som jag kör på riktigt! Sen har jag varit på friskis och svettis, på ett danspass. HUR KUL SOM HELST? Man kunde typ släppa ut allt och bara chejka loss! Det blir att fara dit fler gånger ;)

Just nu har jag duchat och krypit ner i sängen med laptoppen, skit skönt!=] Är riktgit på myshumör! haha. Har sovmorgon imorrn, så det passar bra för jag är rättså trött!!!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0