Sugen!?

Jaha, nu sitter man här. Peppad på fest.
Emmsan och jag var bjudna på fest i falmark, men han som skulle hyra hade inte gjort det, så det blev inget av :/ Jobbigt. För jag var riktigt pepp :)! Det var fest i byske också ikväll, men det går ingen buss förrän om en timme och mamma och pappa orkar bara hämta senast tolv, så det känns inte så värt :/ jaja. Det blir nästa helg ist :)!
Nu väntar jag på emmsan, hon kommer hit sen hittar vi nog på nått ;)! hihihi!

Igår var jag med emma, terr, ottiila och nina. Vi såg arn. Den var typ jätte bra ! Bättre än jag trodde :)!Så den tipsas att se ;) Nu ska jag byta kläder till mjukisar!
tjohooj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0