Länge sen jag skrev här nu. Inte så konstigt egentligen,datorn har varit pajj ett tag coh fixades inte förrän igår :)!
Haft en chill helg faktiskt. I fredags var jag med kusinerna , vi busade och la oss rättså tidigt vilket kändes väldigt skönt. I lördag var jag ute på stan endel, och på kvällen vare partyyyy i klutmark ;)! Det var faktiskt riktigt kul, skit skönt folk måste jag säga !!!!!!! Sen i söndags var jag ute och gick endel med hunden: ) och på kvällen hade jag danskurs. haha det är typ skit kul att dansa med alla gamla, dom är som så flummiga ;) men men det var min helg ;)

Igår var jag hemma, hade typ hur ont i huvudet som helst och orkade inte stiga ur sängen, tog en promenad med doggen också, det var riktigt fint väder !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0