länge sen , jojo

hejHopp, nu skriver jag här som jag tidigare sa =). Jag har aldrig tid nu för tiden att sitta inne på datorn, eller isf ska det vara nått som har med skolan att göra. Min vecka går ut på att träna, gå ut med hunden, göra skolarbete, jobba och på helgkvällarna har jag äntligen tid för lite kompisar. Det är verkligen rullt upp nu! Urs!
Ialla fall, till saken. Idag har jag varit i skolan. Jag hade Piano, Ensambel A och Idrott. På idrotten var vi på edda och badade, wiiioo ! Första gången för mej efter dom gjort om. Vi simmade 200 m, livräddade( jag räddade livet på anna, eller det var snarare anna som räddade livet på mej ;) ) sen då spelade vi vollyboll och vattepolo, skit kul ;D.
Sen for jag hem ca 14.30, tränade piano och gjorde maten. Sen pluggade jag lite till, lyxade och satt vi dator en sväng och for på träning. Dans. Det var jätte roligt. HAhah... ska nog dit på fredag med :)

Imorgon går jag bara mellan halv tio och halv två, riktigt skönt! Sen ska jag träna, plugga och jobba hela kvällen. Så då hinner jag knappast sitta här och lata mej =) . Btw glömde nämna hur mysigt jag har det nu. Sitter med en kopp te, i sängen framför tvn ohc har laptoppen i famnen. Jäääääätte skönt efter en lång dag!!!! :D

Långt blev det iaf ^^ hihi godnaaatt läsare? om det finns några?
ni får gärna lägga en komentar om det är nån som ens läser detta ;)

Kommentarer
Postat av: emma

jag läser ;)

2008-10-07 @ 22:05:11
Postat av: emma

jag läser ;)

2008-10-07 @ 22:05:28
Postat av: random1

jag läser:)

2008-10-07 @ 23:10:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0