Skärpning!

TJaaaaaaaaba alla läsare ?

Alltså jag har faktiskt ingeting att skriva , känns som bara meninglöst. Kaknske ska berätta vad jag har gjrot idag.
Var på skolan, hade NkB, Engelska och Matte. Kännt mej allmänt trött och risig, så jag är inte direkt på topp idag. Det enda som kändes ljust var att jag slutade 13.10 och kunde åka hem och slänga på mej mysarkläder.
Ikväll ska jag och träna mellan fem och sex, sen hem göra mej iordning och snabbt äta. Sen iväg till Lova, inflyttningsfest, faktiskt är detta den enda helgen på länge som jag inte varit det minsta peppad :) ! Äsh, vi serväl ;)

Skönt med helgen framför mej också. Ska verkligen ta tag i saker som att städa akvariumet, köpa nya fiskar, rensa garderobe, fortsätta med stickningen och mkt mer :)
Trevlig helg






30dagars imorrn !
Kanon tjejer ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0