hoppooooohej

I veckan har vi haft EOS, estetisk orgentering. Vi har haft ett slags "projekt" kring barnkomentionen där vi tolkat olika artiklar med teater,bild,dans och musik. Har varit helt slut så jag har knappt hunnit med att sitta vid datorn, och inte alls hunnit skriva nått i bloggen. Skämms på dej !



^^ Bilder från EOS, snott från emelieoreskovic.blogg.se


Helgen har varit desto lugnare. For upp till Arvidsjaur på fredagen och tillbringat helgen tillsammans med kusinerna.
Har typ lagt mig 9 på kvällarna och stigit upp kring 10, skööönt .
Ikväll ska jag iväg på buggkurs. Inte alls peppad, men claes får peppa upp mej =D Pusss


Kommentarer
Postat av: juulan

det är en blandras mellan tax, jack russel, lhasa apso och en till som jag inte kan stava till hahahah(A)

2008-10-27 @ 10:50:13
URL: http://juulan.se
Postat av: hemliiiiz /klas

HAHAHAHAHAHAHAHHA VILKEN DRÖMBILD PÅ GUFFE! AHAHAHHAHA

SKICKKA NUUUUUUU!U!U!U!U!U!U!

2008-10-29 @ 22:34:30
URL: http://sweetklarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0