en helt vanlig måndag

Sovmorgon - Svenska - KuHi - Kör

Väldig skön och chill dag. Slutade för en timme sen, 13.40 , vilket kändes väldigt bra :D!
Ikväll blir det träning av nått slag, löpning eller skivstång, sen hoppas jag på att få vara med nån?
Hihi, jag,anna och emma har dessutom kommit på vad vi ska vara på halloween , anna ska vara en stjärndolla och jag och emma ska vara boddygard eller man in black =) hihi , blir skit fint :D


 <- anna, hetast på festen     <- sötis

Lägger ut här en bild som anna ritade på KuHi;n, väldigt söt, och även en på hennes kostym till festen, PUSS!

Kommentarer
Postat av: emma

hihi kommer att bli king:D

2008-10-14 @ 22:09:33
Postat av: Anna heter jag

jag är jättepeppad :D

haha det kommer bli kung ;)

2008-10-15 @ 13:29:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0