nu blir det ändring

Chillat med ottan ikväll! Vi såg nån skum film, druckit te i massor, käkat lite godsaker och pratat !! trevligt värre!
Nu sitter jag i sängen med ännu en tekopp, skriver lite på msn med folk oså.. ska nog snart lägga mej men först ska jag räkna lite matte, 4 tal satsar jag på =)!

Mamma påminde mej igår att jag måste skriva en önskelista, fyller ju som sagt år snart =D Så roligt. Funderar på att satsa på pengar iår igen, kanske en premmentation på Kropp & Hälsa. Sitter och läser lite nu, "Lycklig och pigg, på 10 minuter! "  Här kommer några tips ;)


Slicka på en tesked honung i 60 sekunder - En klick honung frigör
en ström av hormonet serotonin till din hjärna och ökar ditt välbefinnande
inom fem minuter

Hämta andan i 1 minut - När du snabbt behöver återfå fokus och vakna till
- ta ett djupt andetag och andas ut kraftfullt genom näsan.
Upprepa fem till sju gånger, och du kommer känna att syret kickstartar
igång din hjärna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0