helg + måndag

Helgen har varit både bra och mindre bra.
I lördags var jag hemma och gjorde nästan ingeting, for bort och åt och sen halloweenparty på kvälln. Vart säkert lyckad och rolig kväll för andra men för min del vart det inte lika lyckad. Nog om det!
Söndagen vart deremot mkt mer lyckad. Vaknade vid tio, åt frukost. Sen gick hela famijen(inte staffan, han var i arvidsjaur) ut på prommis i morgonkylan, jätte trevligt! Därefter åt vi lunch, sen for jag och pappa och jobbade, städade baracker. Det var som trevligt på nått sätt, bara jag och papsen! Men vid halv tre for vi hem, och jag for istället iväg med mamma och mormors syster på esprikonsert. MKT BRA JOBBAT! underbar konsert, !
Är fortfarande väldigt förkyld så jag skippade dansen ivkäll, for ist till isak och chillade =) Perfekt avslut på lovet.

Idag , måndag. Ändå chill dag, tre lektioner. Sen nu hem och nu har jag varit ute på prommis,broarna, med vovven. Ikväll blir det nog inte hockey trots allt, ska bara vara hemma. Typ läsa, tända ljus och ljuv musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0