HallowFredag

Hoho, igår gjorde jag klart en film jag hollit på med , om gotland, bara en tråkigfamiljefilm. Var också varit ute på powerwalk broarna med frida. HIhi! Klockan fem kom elina och frida till mej , vi cyklade till ika och köpte mat till pizzan. Sen for vi till mej, gjorde pizza och åt. Moa kom kring sju och vi sminkade oss läskiga för vi skulle ut och gå bus eller godis ;) Jag har typ aldrig gjort det, hahaha.. Det gick typ oväntat bra, vi fick en halv ika kasse med godis =D Efter våran lyckade jakt for vi hem till elina och såg disturbia och tryckte godis ;) haha , lyckad kväll! Ikväll blir det ännu mer halloween, PEPpppp!





Kommentarer
Postat av: hanna

hahahha fyfan så fula ni var =D

2008-11-01 @ 10:56:29
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0