7

Det börjar dra ihop sig nu, nästa lördag åker jag. Känns som konstigt, overkligt att jag ska fara. Om vi får fara dvs. De där jädrans demostranterna har fortfarande inte gett sig iväg från flygplatsen. Men mamma säger att det nog kommer ordna sig, men jag är ändå inte helt lugn. suck...

Idag har jag endast haft två lektioner, NkB och engelska. Fick tillbaka nationella i matte som var oväntat bra. WIOO!
Nu ska jag städa mitt rum och börjar packa som smått. Sen vid fyra åker vi  till arvidjsaur och blir borta till cirkus  tre imrogon :)! ha en bra helg!



Kommentarer
Postat av: hanna

MVGBARN!!!!!!!!!

2008-11-28 @ 17:06:42
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0