30

Dööööööd i halsen. urs.. mkt värre...
Idag har vi haft en mördardag. Lektioner mellan halv nio och fyra. Sista lektionen, ljduteknik, ingen höjdare. Vi fick rodda upp och koppla ljud utanför aulan, funkade väl men man blev ju halverst döv på kuppen. suck. Sen hem och plugga. Men nu har jag typ gjort bort den mesta läxan, så jag ska typ lägga mej och se film och njuta :) detär jag förtjänt av. Åh, nu för första gången känns det lite tråkigt att jag beger mej iväg innan lucia. Hade typ velat vara med, åtminstone titta på alla bidrag till julshowen. Men som tur är slipper man vara med iaf =) !

huhu... men nu ska jag bege mej till rummet. Slå på en bra film eller nått, hihi! Skit najs .


 
saknar denna brutta en aning!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig tillbaka en aning ocksÅ!

2008-11-06 @ 13:39:34
Postat av: Anonym

haha så söta! :)

2008-11-06 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0