28

Utvärdering av dagen:
Dagens doft : Miss Sixty , Eau de toilette
Dagens humör: Trött och på myshumör =]
Dagens låt : Feist - 1 2 3 4
Dagens vill ha : Choooooooklad, mumms :*
Dagens måste : Måste räkna lite matte, ska strax ha nationella =)
Dagens längtan : thaailand, 28 dagar kvar =D
Dagens negativitet : Min förkylning
Dagens träning : Powerwalk med doggen
Dagens kläder : förtillfället svartadansbyxor, grå hoodtröja och skaffs
Dagens Makeup : det vanliga =)
Dagens Saknad : Att träna! Får inte för mamma för min jäddrans hals :/


På NkB;n idag fick vi skära i gris hjärtan,lungor,lever osv.. urrrrs.. tur att jag och emma inte behövde röra så mkt idag, bara mest tita på ! Det är våran tur nästa gång. Då ska vi skära i gris penis och testilklar. HAhah..
Sen hade vi engelska(satt på datorn och gjorde ingeting) och matte . Slutade kring ett, jätte skönt!  Nu har jag kommit hem och ska strax ut på powerwalk. Ikväll blir det mys med Isac, sen hem och sova. Är superduper trött!!!!!!! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0