tjohej

Igår var det valborg; vi åt först grillat kött ( marinerat av ottilia) till det var det potatisgratäng och till efterrätt serverades fondý med frukt ( till er som inte vet är det smält choklad, i vårt fall mörk och vit, som man doppar frukt och bär i ). Det var jag, ottilia, elsa (min kusin), elin och linus som delade på dessa delikatesser :D ialla fall. Senare på kvällen drgo vi vidare till thomas, där jag fick träffa hela gänget ! tusen tack :D Sen for vi till kyrkholmen och grilllade maschmellows! En Mycket Lyckad Kväll! tack till folket jag träfffade under kvällen, pusss :*

  


Idag gick jag en prommenad med mamma och sendan har jag bara legat i solen och stekt! :)
Ikväll hoppas jag på nått trevligt med frida. '

     







Kommentarer
Postat av: otiiiii:)

detv ar kul:D puss

2008-05-02 @ 01:30:36
URL: http://dancingelephants.blogg.se
Postat av: Elin

:DD :D psus

2008-05-02 @ 10:31:26
URL: http://pellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0