Sommar sommar sommar

Igår var jag ute och åkte gummibåt i älven . Jag, Hanna och Emma hoppade på nedanför oss och tog oss längst älven genom att emma rodde (det var alltså inge strömt alls). Våran färdkost bestod av ; godis, ostbågar och päronsoda!
Vi mötte upp Gustaf, Arwid och Nicklas nedanför nordanå och där fick dom hoppa på . När vi närmade oss slutdestinationen kopplade vi lös oss från killarna , hahahah , Nicklas hade en åra så för honom var det inget probelm. Men Arwid och Guffe satt i sjönöd i en av båtarna och kom iland blöta. HAHAHA , det var ett äventyr det :D !

Idag har jag städat mitt rum, det såg ut som värsta katastrofen :( :( , sedan tog jag och syrran en prommenad med Daffie ..






(Nu ska jag och jobba, men ikväll har jag inga planer, så hör av er gärna=D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0