kedjebrev = not true

"Mellan kl 13-16 imorogon kommer någoting bra att hända dig."  "Bli redo för de största chocken i ditt liv. "


Detta hände mellan 13-16 ;

Ottilia ringde. Vi planerade att åka inline :D ( hur roligt som helst) , men det blev inställt pga det dålga vädret :( . Sen kom vi på att vi skulle ut och paddla kanot :D, men eftersom det blåste hundra knop så gick det inge vidare :(.

Vi tog min moppe ist och begedde oss mot solbacken-barnenshus. Först var det nån spolarsak på bron som gjorde världens bilkö :( sen hamnade jag efter en övningskörnings motocyckel :( och därefter en övningskörnings bil :( och efter det hamnade jag efter en skrinda med massa träd på som körde typ 30 km i timmen uppför den långa backen till solbacken :( , OTUR! (plus att det var hur kallt som helst )

Väl inne på barnenshus var det varmt och skönt. Vi var där inne länge och tittade på alla leksaker :D. Det slutade med att vi köpte varsin sopbubblepaket för 19.90 st , mkt billigt måste jag påpeka!
Sen var det bara hem och börja blåsa !






nejdå, det hände mej inget chockerande idag :/

(ikväll blire troligtvis att chilla med ottilia, men kanske kedjebrevets förbannelse handlar om ikväll också, hihi )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0