Nytt och Bytt!

Förrgår ;
Målade det sista på Hedensbyn, så nu är det slut jobbat på hela sommarn WIIee!
På kvällen var jag med Emma,Ottilia och Maja. Vi tog en prommenad till Ica Morön och tillbaka, det tog ca 2,5 h att gå. Urs vad helt sjukt ont i fötterna man fick :( .. Senare, mot tolvslaget såg jag film med Claes igen, haha, idag blev det en bit av "Surfs up" och " Monsters Inc".

Igår ;
Första lediga dan på fyra veckor. Jag passade på att städa mitt rum, fixade min blogg ( har nu kommit på hur man gör ;), vad tycks ? ) , och chillade allmänt! På kvällen drog jag till elin med longboard, det var tänkt att vi skulle åka men det blev inte så mkt av, istället gick/åkte hem till mej. ( jag erkänner, jag ramlade när jag skulle testa skateboarden. Tror jag ska hålla mej till longboard istället;) ) Vi käkade hallon med glass, spelade GameCube, hälsade på hönorna, pimpade mina tånaglar och mkt mer ;)
 ← Dessutom försökte jag förklara en film jag sett, med hjälp av nagellacken, gick inge vidare :S Elin fattade inte mkt :S

   
 


    



Idag ;
Min kusin gifter sig. Och jag ska sjunga. Är sjukt nervös. Önska mej lycka till!



Kommentarer
Postat av: ELIN

HAhaha sonen är död ialalfall så mkt fattade jag <3

2008-07-12 @ 10:49:23
URL: http://pellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0