den 24 juli 2008

Igår ; For och badade i Yttervik med Johanna,Elin och Elina. Eller det blev inte så mkt till bad, vatnnet var kallt och de blåste. Men jag doppade mej iallafall!! , Sen kring halv sju tiden for vi på gympa i bonnstan, och därefter drog jag Elin,Elina,Claes hem till min lillstuga ( lekstugan som vi nu gjort om) och såg film! Minns inte vad filmerna vi såg hette, hängde som inte riktigt med! Får inte glömma, Pontus och Libbe kom också förbi en stund:)! Sen sov elina med mejj i stugan ( för och efter bilder kommer senare ).




Idag; Ska ut och åka båt i boviken efter lunch, blir nog borta till kvällen! Kommer nog inte orka göra nått ikväll, men ni får väldigt gärna sms, då blir jag glad :D :D!



You make me happy as hell!

Kommentarer
Postat av: Melayan

Jadå, med lite värk och sveda. får min lön idag klockan 00.00, woho! =P

Det lönar sig tillslut. Hur mår du då? Jobbar du ännu?

2008-07-24 @ 19:55:19
URL: http://melayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0