Bröllop!

Igår gifte mig min kusin, Linda Charlotta Bergman med sin sambo Jan Anders Lindquist i landskyrkan.

Vid klockan två drog jag och min syster till landskyrkan för att öva och soundchecka införbröllopet. Var hur nervös som helst.
Bruden var  underbart vacker i sin klänning, alla var så glada, underbart! Efter vigseln drog vi till logen i Medle. Där var det dukat fram med champanjeglas och mat. Muuuuums, maten var underbar och trivselfaktorn hög.
Det bjöds på underhållning, tipsrunda (om brudparet), dans och sång !
Det blev ett mkt lyckat kalas!

(btw, det gick finfint att sjunga, även om mina ben skakade som asplöv =] )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0