WIIO:D

Fredag ; Hämtades upp halv sju, åkte till ika och köpte gott för 75 kr ;O Åkte sen vidare till emma coh tillbringade en riktig myskväll där med hanna, emma och ottilia :D

Lördag ; Blev väckt av syrran 8.30, klcokan10.30 hämtade vi johan på byssstation :) Vi for coh åkte i backen med elina, nisl och klas! MKT TREVLIGT ! På kvällne tog jag och elina bussen till byske. Där träffade vi pojtus, sebbe och adnra dudes på statoil, det var mkt mkt kallt och jag frös ihjäl. Sedan  gick vi hem till tobbe och chillade :D Kring halv elva drog vi vidare.! HAHh lyckad kväll, tack för att du drog med mej ;*

SÖndag: Nu äre chilla som gäller, ikväll ska jag jobba på revyn med ottilis! <3 Det kommer bli bra :D



>Väntar på dej<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0