28 januari

Varit hemma från skolan, typ haft ont i halsen :/ Jag tror det var sen i lördags då vi förfrös oss i byske! HAhah men iaf, jag har typ suttit och nördart the sims, ( nhjag vet att jag är tönt) varit ute en stund med hunde och sen sett en film ? Vad tjcok man känmner sig när man inte rört på sig på en dag :S Iallafall tog jag med mej fuuckman på vilda äventyr i nskogen :D vi åkte längdskidor runt eljuspåret och litte till, blev typ 7 km :D sen for vi hem till frida och bastade , mkt trevligt =D  fast man vart typ helt förslappad, ialla fall.. Nu har jag snott pappsens laptopp ohc  chillar framför datorn i sängen:D det är mkt mkt mkt bekvämare än att sitta framför datorn i hallen på en hårdstol =D ialla fall det var allt för mej ;)



image16
Frida ramlar ^^



> Saknar <


Kommentarer
Postat av: bAjSKlaAs

Asså^^ du snor din papas laptop ;)
fyyy;)

2008-01-29 @ 17:48:22
URL: http://Sweetklarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0