29 februari

For till skolan som vanligt, vart lite försenad för jag skulle hjälpa mamma att kolla hunden ( som ska ha valpar vilken dag som helst nu). Vi hade engelska som första lektion :) fick tillbaka provet och det gick SKITBRA :D vart nöjjd!!!!! sen ialla fall gick jag till syv för att lämna in valen till tvåan, det blev Spår A och Naturkunskap B som inviduellt val ! Ialla fall påvägen därifrån började alla prata om att kixan sökte mig angående att min mama ringt att våran hund fått valpar, jag gassade till klas och fick låna telefonen. Vi hade fått valpar :D:D  Fyra stycken , hittils, söta krabateer! Hoppas på fler nu  :D

image38

image39
sötnosar ^^


Ikväll blir det chillal med arwid och imorrn äre feeees t ,  PEPPA TJEJER SOM TUSAN :D:D !!!

Grattis frida , 16 år <3


Kommentarer
Postat av: bAjSKlaAs

NAW!!

2008-02-29 @ 16:40:43
Postat av: http://nattdocka.blogg.se/

förlåt att bara komma helt plötsligt som en främling o allt...men de är otroligt söta!

2008-05-04 @ 03:45:31
URL: http://nattdocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0