10 februari

Fredag; Idag var man i skolan, slutade halv tio ;) gick på stan en sväng innan kören på utkik efter n¨got snyggt att ha på mig på lördag, men som vanligt hittade jag inte nått =/  På kvällen chillade jag med Arwid, vi såg davincikoden fast det blev mest prat och inte så mkt film ;)

Lördag; Idag städade jag mitt rum, ändå duktigt av mej ;) sen resten av dagne chillade jag och gjorde iordning för kvällens partajj :D Ottilias pappa hämtade mig och sen for vi till moa i kågeängen där vi åt tacos tsm med tigge, ida, mattan , TACOS :D Sen blev det partajjj, MKT TREVLIGT!

Söndag; Nu ligger jag i min säng, halvsömning efter gårdagensäventyr och chillar allmänt :) Ikväll blir det träna och chilla med matlaget !!

GE MEJ P*** C******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0