Tipa Resort Krabi

ahh, roligt med komentarer =)
nu ar vi pa Tipa Resort i Krabi.  Det ar cirka 30 grader varmt, jatte skont. Klockan ar har halv fem nar jag skriver det har inlagget, sa det msaste vara ca halv tio hemma. Typ 6 timmars tidskillnad. Allt ar jatte bra och jag alsakr det. Resan daremot var lite smatt jobbig men det ar det vart flera ganger om.

Tankte ga in nan kvall, kanske imorgon typ kring halv fyra, sa var inne pa msn da sa ska jag beratta mer =D
Hade bast!!!♥

( Btw, jag glomde USB kabeln, sa jag vet inte om jag kommer att kunna ladda in nagra bilder =( Men kanske kan kopa en ute pa stan ikvall! )

vem var det som skrev det anonyma inlagget ? vart nyfiken!


Kommentarer
Postat av: AManda

stiiina :D D: ååå jag längtar ihjäl mig nu.

hoppas du hare bäst! :D

2008-12-09 @ 14:31:36
Postat av: claes ^^

jag vill också utomlands och ha det varmt :O:D

2008-12-09 @ 16:51:59
Postat av: Elaaaajnaa :D

STinaaaaa , jag saknar dig!!! hoppas du hare jätte roligt , jag är blond :D LOVE YOU <3

2008-12-09 @ 18:49:46
Postat av: Elaaaajnaa :D

STinaaaaa , jag saknar dig!!! hoppas du hare jätte roligt , jag är blond :D LOVE YOU <3

2008-12-09 @ 18:50:18
Postat av: otiiiii

sleepewolpie:) uppdatering, vet ej om du kollar nån annans blogg men tveksamt ellr?

klcokan är halv nio på kvällen och det är ca 45graders temperaturskillnad hemma. närmare bestämt -15 grader just nu typ.. bajskallt

saknar dig, pussegumm;*

2008-12-09 @ 20:33:09
URL: http://dancingelephants.blogg.se/
Postat av: linnéa

ååå... sola åt mig också. här är det typ 13 minus vi fryser typ ihjäl.. :D pusss vi saknar dig.

2008-12-10 @ 10:09:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0