sista kvällen

Jag knackar på. Frida öppnar. Hon sätter på ögonbindeln och jag förs till deras tv rum. Frida går till köket för att titta till maten, sen ropar hon på mig och musik börjar låta . GRATTTIS! Där stod hanna,linnéa,maria,sandra,elina,emma och frida. GAAAAAAH! så överaskad jag vart !

Vi åt pizza sen for vi och bowlade. HAhaha skitkul! I vanligafall hatar jag och bowla men den här gången var verkligen super! Så lyckat! Sen åkte vi hem till frida igen och såg idol ( som var inspelat eftersom klockan var halv tio) .
SKIT TOPPEN KVÄLL, säger jag bara! perfekt sista kväll innan vi åker =D
Nog hade det varit kul att bara chilla och mysa med frida meb detta var verkligen UTSÖKT! (ottilia kom sen också :* )tack flickor för den här kvällen, älskar er <3

En sak höll jag på att glömma, fick en present också. En sexleksak som lyser i mörkret, de ni ;) men som sagt TACk igen :)! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0