Lystring

Jaa nemo fiskar sag jag :D och massa mer.. hur underbart som helst!
Nu har jag varit ute och sprungit pa stranden och fattat att konditionen ar inte pa topp, haha.. Ikvall blir det att se en fireshow ute pa stranden och sen ga och lagga mej tidigt, solen gor mig trott!

Tankte bara saga att jag ar jaklit sugen pa att bugga nar jag kommer hem, haha sa claes om du laser detta, var beradd pa att vi ska dra igang dirr nar jag kommer hem.

Lystring Ottilia:
Vill du ta ett fika pa Waynes pa lordag? Har lite arenden pa dan och sen kan jag ju lite jag garna vill berattta over en chailatte?

Lystring Elina:
Sugen pa att fara och aka skidor pa sondag? Isf boka in mig da! Da far vbi till klutmark och aker pa dagen

Lyrstring Frida:
Vad sags att hitta pa natt till vecakn efter jag kommit hem?




Om jag inte kommer in na mer sa onskar jag er alla en God Jul och Gott Nytt ar! PUSSSSSSSSSSSsss

Kommentarer
Postat av: Frippzorr

just give me a call hun!

saknarej som tuuusan!!!

2008-12-21 @ 12:31:34
URL: http://ffalkmanmmarklund.blogg.se/
Postat av: emma

God Jul och Gott Nytt År!

Du är saknad här hemma! puss

2008-12-21 @ 16:59:21
Postat av: claes ^^

ja det ska vi :D nu har jag ju inte buggat på jätte länge :P så vi får se hur det går ^^haha ^^

god jul och gott nytt år i förskott ^^

2008-12-21 @ 17:48:38
Postat av: Anonym

goojul :D

2008-12-23 @ 12:56:42
Postat av: Elaaaajnaa :D

jag är lätt på !! :D jag har inte varit och åkit nått än :D fast jag vetinte ens om backen är öppen den har ju typ varit stängd... men ären öppen är jag på !! ;)

2008-12-23 @ 15:26:21
Postat av: Elaaaajnaa :D

jag är lätt på !! :D jag har inte varit och åkit nått än :D fast jag vetinte ens om backen är öppen den har ju typ varit stängd... men ären öppen är jag på !! ;)

2008-12-23 @ 15:26:37
Postat av: T

God Jul & Gott Nytt År :D

2008-12-24 @ 09:55:57
Postat av: Isse

konditionen är inte helt på topp här heller..

gott nytt år i förskott;)

2008-12-28 @ 02:36:11
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0