jag är förälskad

GAaaaaaah. Fanstastisk avslutning på gårkvällen. Var och såg den berömda Twilight, fyfan så jväla bra den var. Satt där i salongen och önskade att den aldrig skulle ta slut. Den bästa filmen någonsin!! Och vet ni vad, jag ska fara och se den igen, ikväll, call me crazzy.. 

1 dag kvar till vi far, känns underbart. Har bara en engelskauppgift klar och den tänkte jag ta mig an efter skolan, slutar halv två eftersom jag inte har nån matte ;)  Sen ska jag och umgås en stund med kussen som kommer på besök, sen på buggen en stund sen tillbaka till bion =D gött gött..

nu slutar vi engelskan! Två lektioner kvar av dagen =) puss


Kommentarer
Postat av: lova

du är inte crazy !! jag ska se den minst 100 ggr igen =D så jäkla bra film !!

2008-12-04 @ 14:32:06
URL: http://lojvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0