hej igen

heeeeeeej igen!
alltsa jag har forsokt vara aktiv pa bloggkoll och lasa allt ni skriver, men det ar inte sa lett nar det ar over 50 inlagg varje gang jag sak kolla. Sa jag har gett upp nu och bestammt mig for att ta igen allt nar jag kommer hem :)

Nu ar vi pa Koh Lanta, tredje hotellet. Det ar ett storre omradean de andra tva men underbart vackert. Imorgon ska vi fara pa en av thailands vackraste snorkling platser och forhoppningsvis far jag se en hel del fargglada och fina fiskar, kanske till och med en Hitta Nemo fisk :) Jag har sa mkt att beratta men desvarre inte sa mkt tid. Men jag ska beratta allt sa fort jag kommer hem, och visa bilder. Tyvar har jag inte kunnat fa tag i nan sladd sa att jag kan ladda in bilder. Trakigt men sant...

Jag saknar alla er darhemma, jatte mkt :(

Nu ska vi ut och ata, puss

Kommentarer
Postat av: Isac

du och dina nemofiskar;)

2008-12-20 @ 18:30:40
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0